12 April 2009

detik2 terakhir bersama….

Sesi mencari jodoh
Hak hak… ni la gambar bebudak kelas aku. eh mane student laki eh? Hehhe dah pupus??? Ada.. tapi depe malu nak join sebab diorang spesies minority kat dalam kelas ni. So watch out boyz… hahha

Tinggal tak sampai sebulan pun lagi kami di UiTM. Lepas ni masing2 ada haluan sendiri.. kami sekarang tengah sibuk bertukar alamat.. moga tak lost contact.


Ade yang nak kerja.. ade yang nak amek Professional Accounting, ada yang nak further in Degree, ade yang nak tukar koz laen, n ada jugak yang nak kahwin.. hehehe.. da sampai seru la tu..

Aku??? aku nak sambung Degree kat UiTM dulu, insyaallah!
Dan aku ada plan sendiri untuk masa depan & kejaya aku.. moga2 murah rezeki n tercapailah impian aku tu.. amin… chaiyokk Dieya!! Yakin boleh..



Buat kawan2 seperjuanganku…

Kerana ilmu kita bertemu
Kerana taklifan kita menjalin ikatan
Kerana matlamat dan cita2 kita terpisah
Dan mungkin kerana ukhwah fillah..
Kita akan bertemu semula.. insyaallah…

Pic ni plak diambil masa last kelas aku yang diadakan dalam makmal computer. Di sinilah aku slaloo curik masa nak ym, cek email n update blog aku nih..
Dan ini salah seorang favorite lecturer aku, En. Zoolhelmi. Subjek e-commerce. Memang sempoi. Tak pernah marah, aku online dalam kelas die pon die tak cakap pe.. janji final projek siap. Heheheh

Dan mestilah aku n group member yang lain telah menyiapkan projek tu dengan jayanya..

Buat semua tenaga pengajar yang sempat menabur ilmu sepanjang 3 tahun aku menuntut di sini…

For all the lessons and knowledge’s that u shared together…
To gave us some advice and experience about diz challenging life…
Thank you for everything

……………Wish me good luck for final exam………….
23 apr – 5 may

1 comment:

idura said...

huhuhuh,
teringat zaman muda remaja masa study dlu...
Beshnye,
heheheh...