14 August 2012

TerLuka

e ehm...
actually aku terluka bila dengar lagu...~


Lately kan, bila aku dengar certain2 lagu.. terus hati aku rase...
rasa pilu..
rasa tersiat-siat...
rasa terhiris terluka..

Bila dengar je melodi lagu tu dah cukup buat aku berdebar-debar...
rasa kecewa.. sengsara.. rasa hancurnya perasaan.......

(e eh.. macm over je)

tapi i'm telling u the truth....... HOHO siyes!! tak tipu~~

antara tajuk lagu yang berkenaan:
1) OST my girl - sarangae..
2) Cukup sudah
3) Di atas satu cinta
4) Tiada duka yang abadi
5) Sampaikan salam (versi adira)
6) Set fire to the rain
7) Hatiku milikmu

mungkin aku kot yang terlalu menghayati lirik & melodi..
atau mungkin aku rasa lagu2 ni kene tepat kat batang idung sendiri...
atau sememangnye lagu2 ni mengandungi unsur2 kesedihan yang unggul..
tak pon aku dah gila... huhu


hm.. even sekarang mase tgh buat entry ni pon aku tgh dengar lagu2 tu...


sob3... aku menangis dalam hati



No comments: