26 September 2011

dah sampai seru~

kawen!!!

selamat pengantin baru my dear ikako
indahnye majlis kamoo...



chanteknye kamu!

semoga kekal ke akhir hayat ye ...


lame deme menyulam cinta... 
aku pernah rapat dengan ika ni mase time diploma dulu..
jiran sebelah bilik..
orangnye kecik, cantik, comel, baik, ramah dan yg pasti PANDAI..
nak highlight pandai tu sbb die ni mmg genius sgt.. jeles i..

hu ha sane sini same2...
kua enjoy same2..
tido, lepak, makan, gelak ketawa same2..
study pon same2..
tapi die tetiap sem dekan, aku jauh la nak dekan =P


amek berkat =D

koleksi tanda2 cinta..
hm.. tu lah die sedikit sebanyak gambo yg aku cilok dr hasil ehsan photographer ika..
ader gak hasil gambo hp aku n kengkawan aku...

biasa lah aku ni.. 
tetiap kali tgk member kawen mula la aku pon dok berangan.. nak jugak..
hehehe

dulu kalo g wedding member, sedapkan ati kate.. blajo lagi..
ni ika ni... tgh blajo leh je kawen.. 
=P
die pon same gak cam aku what...
final year gak..
studen akaun gak.. 

cuma

bezanye die ade duet.. aku takde..
jodoh die da smpai.. aku belom..
ape pon.. aku doakan korang be2 happy n kekal lah sehingga akhir hayat..

korang mmg loving kapel dari dulu n kini n selamanya..
jeles jeles..

hehehe~ 



1 comment:

Anonymous said...

sweetnye dieya!! :') thanks tau sudi dtg wed aku..:) meh sini kish ciket! muah muah!! :) hope korang enjoy dtg wed aku arie2..:)