10 August 2011

berat mata memandang~ berat lagi bahu memikul~

lame giler tak sentuh blog neh...
bukan takde story.. banyak...
tapi tak terstory2... bz kut.. plus penat.. so membantutkan idea utk mengarang


tapi hari ni...


tersentuhnya aku membaca sebuah blog yg mengisahkan sebuah dugaan..
membuatkan aku tergerak hati nak share jugak dalam blog aku.
thanx utk najwa yang mention kat fb die..
lau tak aku pon tatau pasal ni..


actually story ni kuar kat MHI pagi tadi..
tapi saye ni mane le ader mase nak tgk2 tv..
memandangkan time MHI tu.. i dah bergelut bersiap nk p keje..


korang de ke tgk MHI pagi td?


ak ni mmg lambat sket tau berita2 yg kua kat tb...
lau berita kua kat fb cepat lah tau.. huhu


memula tgk klip video yotube tu.. aku da start rase sebak2 dalam hati~
then bukak lak blog die...
hm... mmg berjurai2 airmata den..
sensetif sangat ke aku ni?? bukan ade kene mengena pon..


actually ni kisah benar k.. yg sedang terjadi..
sila lah baca... sila lah.. then nanti bgtau aku.. korang nangis ke tak.. :'(





kisah ~NorMa~ <<<<<<< klik ye.. please..


ehm.. aku cuma mampu sumbangkan doa je..
semoga norma ni akan cepat sembuh..
she's really strong... and credit to her husband.. (hope dpt cam diz kind of husband too)


igtlah..
tiapkali bila kite diuji dengan dugaan...
jangan cepat mengalah...
sebab ada org lain yg lebih hebat dugaan nye.. tapi tak pernah mengalah~


n aku terus emo dan emo...
sedey dan sedey...
(tak pasal2 org tu kene tempias... sian die.. huhu)


jom kita doakan same2.. semoga norma akan cepat sembuh~ =)


No comments: