02 August 2012

~1 Month Notice~

Semoga keputusan yang aku ambil ni tepat....
Amin...~


# Boleh ke dapat kerja lain nanti?
# Nak makan ape kang.. Bayar duit sewa uma nak cekau mana..?
# Barang2 keperluan camne.....


Menyesakkan kepala otak betul soalan2 logic seperti diatas.. =(
tapi aku tekad, nekad dan tetap ank resign..
lagipon position aku sekarang ni pun kontak je,
kalo ikot kontrak, 26 Sept ni aku da patot berambos..
same je kan.. antara cepat dan lambat je..
at the end, still aku tetap akan tinggalkan kerja ni... ....... .


SELAMA NI..
aku stay, even kontrak (gaji sikit, keje banyak, benefit ala ala..)
sbb aku start je keje, aku dihujani banyak kerja.. (sebab xcukop staff)
so aku rase dipertanggungjawabkan... and tak sampai hati nak cr keje lain sbb tak cukup org nak handle keje yang melambak2 tu..


tapi sekarang staff dah makin ramai,
kerja aku pon dah diambil alih.. sampai aku dah tak ade kerja dah..
melainkan kalau ada org mintak tolong........
somewhere dalam hati tisu aku ni terdetik ~ Diorang dah tak perlukan aku.... ~


tak pe la... biar aku undur diri...
hope so aku dapat kerja yang lebih baik dari yang sekarang =)


even semut duk dalam batu pon depe boleh survive.....
sebab tuhan bg rezeki..
apatah lagi manusia2 yang ade kat muka bumi ni..
cuma rajin n malas je.... =)


so aku tetapkan hati.. yakinkan hati.. percaya...
rezeki itus sentiasa ada... insyaAllah.. amin..


but i'll be miss them in SDGSC~


1 comment:

idura said...

InsyaAllah....

Rezeki ada dimana-mana. Teruskan berusaha...

n

ada correction sket.... bukat semut dalam batu la yang... ULAT lah.. =P