15 March 2008

DINNER.... Jadi? tak jadi? jadi? tunda???



aku agak bz sket minggu ni tambah plak tarikh dinner fakulti akaun dan nak dekat. walaupun aku bukan biro & AJK dinner tapi oleh sebab batch aku yang handle untuk sem ni so tempias-tempias bz tu aku pon terasa jugak. kelas aku organize hadiah. lagik lah banyak kerja nak setel tapi sonok jugak.. tengok dedication adiah.. bagi kat aweq la. bagi kat secret admire.. ader jugak aku cari-cari namer aku tapi sadis plak rasenya bila aku tengok tak ader pon dedication untuk aku... hehehehe..

dalam kesibukan persiapan saat akhir dinner ni ader plak berita hot yang aku dengar... DINNER DITUNDA? biar benar? ada masalah sket kat dewan suk yang kitorang tempah untuk dinner ni. masalah politik.. maklumlah semenjak dua menjak lepeh pilihan raya ni kan.. tapi aku maleh r nak komen. aper pon agak kecewala.. yer la.

No comments: