06 April 2009

Melepaskan rindu….

bersama keluarga tercinta

Ehm…rase macam dah lame giler tak balik kampung.. rindu kat umah.. rindu kat cici n of course aku rindu kat mak n abah. Bukan tak nak balik tapi keadaan tak mengizinkan. Bz, lagipun duit pun da cetek…

Ahad, 5 hb april 2009 abang aku ade wat kenduri kecik2 sempena dia baru pindah umah kat taman botani, ipoh, so secara tak langsung dapat jugak aku melepaskan rindu kat family aku. sempat lagi kitorang g jalan2 kat taman ecopark… aku jog n wat senaman sket..

Amalkan cara hidup yang sehat

sempat juga aku berpossing d pagi kenduri? Pagi ke? Kul 11 baru pi mandi sebenarnya… huhuh anak dara sapa la ni..

aku sempat menghadirkan diri kejap je..
aku pelik nape family aku suka pilih tarikh kenduri time aku ada test.. ni dah masuk kali ke 3 kutt kenduri sehari sebelum aku test….

esok aku ada test, kuiz n final presentation okay…
aku korbankan mase aku semata-mata nak jumpa family aku.. at least dapat la berkat jumpa mak abah kuuuttt

huhuhuu… da dapat berkat tak payah bace buku bley tak???




nak “sechewan”???













dieya

No comments: