20 May 2009

Demi mencari rezeki halal……….

Kerja kerja kerja


Sebelom pape.. nak recall sejarah pengalaman bekerja aku dulu..



Form 2 – 4 :
jaga korperasi sekolah..
tak ade gaji tapi ujung tahun dapat g lawatan free di sponsor oleh korperasi…
aku sempat join pi genting highland, Melaka & Bukit Merah Lake Town Resort.. best..

2004:
Masa ni aku form 4,
bulan pose aku kerja dekat kedai atok member aku..
dari kul 8 – 11 pm…
Sehari RM10..

aku boss

ujung tahun plak, aku p kerja kat Thian Xia Photo Shop, tanjung malim lak.
Hasil duit gaji nilah aku mendapatkan handphone pertama hasil duit aku sendiri..
nokia 3210 = RM410

kilang Canon Opto Sdn Bhd, kat Seksyen26 Shah Alam, Selangor..
Gaji boley tahan banyak..
hasilnya dapat lah aku laptop sebijik + hp untuk bapak aku.

2008:
Tak kerja.. cuti sem amek lesen.

2009:
Sekarang ni la kan… hehheh

Aku kerja kat sebuah pasaraya (yg dirahsiakan nama & lokasinya)
sebagai cashier.
Kul 9am – 10pm (rehat 2 jam)
gaji tak sebanyak mase kerja kilang tu.. tapi still enjoy dengan kengkawan baru

So aku sangat bz skarang tapi aku still cuba curik masa nak update blog kesayangan aku ni..

Ok…Cau…!

4 comments:

Mizan Yusuf said...

waaaa..
da keje erkk..
;)

mr_kay said...

owh mcm 2..best lah...hehehe

Aienz said...

ate,
ble nye nk ciap bju aku nie..
huhuhu....
chaiyok2....

dieya said...

hehehhe ain.. baju mu pasti akan siap.. tgl sambung sikit je tuh... :p