22 June 2009

tag n award dari kadokz

baru nak wat.. sowi lambat.. agak bz kebelakangan ni.. hehehhe

- Siapakah Nama Anda dan sila nyatakan link blog anda sekali!
dieya - dieyamemories.blogspot.com

- Anda Kawan Saya?
ye la... kan kan???

- Bagaimana Cara Kita Bertemu?
terserempak di ym.. celah mane pun lupe da.. tau2 mmg da ade kat list friend.. hehehe

- Anggapan Anda Apabila Pertama Kali Bertemu Dengan Saya?
kelakar n maybe best??


- Anda Masih Beranggapan Sedemikian?
ye la... betul anggapan tuh


- Apakah Yang Mengingatkan Anda Kepada Saya?
mcD.. sbb sket2 mCd... mcD.. mcD

- Anda Tahu Semuanya Tentang Saya ?
mana nak tau.. yg tau pun kalu ade termaktup dalam entry blog die..

- Terangkan Diri Saya Dalam Satu Perkataan.
kelakar

- Perkara Yang Anda Tak Suka Pada Diri Saya
xd lagi.. ok je.

- Kali Terakhir Anda Berjumpa Dengan Saya?
masalahnye tak penah jumpe nih..

- Kelemahan Saya?
ntah la plak..

- Jika Anda Mampu Beri Apa Saja Kepada Saya, Apakah Ia?
nak ape? cakap je.. ehhehe.

- Perkara Yang Mengembirakan Saya?
kalu ade org nak blnje mcD?? betoi ka???

- Perkara Yang Menyedihkan Saya?
kegagalan???


- Saya Sudah Berpunya?
yakin.. belom.. kan??

- Mungkinkah Saya Akan Berkahwin Pada Suatu Hari Nanti?
mesti lah.. jgn lupe jempot tao n semoga bertemu dgn jodoh yang baik..

- Kata2 Yang Ingin Anda Beritahu Kepada Saya Tetapi Tidak Kesampaian.
kadok.. jom makan mcD??? heheh

- Anda Rasa Saya Pendengar Yang Setia?
yup

- Jika Saya Tiada Lagi Di Dunia Ini, Apakah Perasaan Anda?
sedey

- Kata2 Terakhir Anda...
thanx for being my frenz...



aku nk tag:
-grah
-kakyang

No comments: