02 August 2009

Kini tunangan orang..

1 ogos 2009









Cewah… gempak je pic atas tu, saje je tumpang glemer + berkat.. :-p

Actually bukan aku yang bertunang tapi seorang lagi member aku dah pun selamat menjadi tunangan orang.. Zaharah bt Abd Thalib (Arah)..


Ni pic tangkap candit.
ntah pesal aku suke sgt pic ni.


Hampir 10 tahun depe ni berkawan n bercinta.. bergaduh, berbaik.. putus, sambung..dan akhirnya lelaki ini jugaklah yang jadi pilihan Arah.. ape pun, siapa pun, aku sebagai kawan akan tetap mendoakan kebahagiaan sahabat2ku…


Menjelang hari pertunangannya,
aku n member yang lainlah yg paling sibuk menyiapkan hantaran dan mengemas.

Tp sempat lagi possing..

dihari pertunangan
(pic yang sama tapi tak serupa)


sorang demi sorang member aku dah berpasangan.. dah besar rupanya
ina dah selamat kahwin, skarang tengah bawak perut
wa da bertunang, dengar2 bulan 10 ni berlangsunglah..
grah katanya 4 tahun lagi
ija anytime
ena, tak fikir lagi tapi dah ada pilihan hati

aku???
aku lah yang paling tatau nak jawap ape.. calon pon nggak ada


Latar belakang keluarga yang terlalu complicated menjadikan Arah, kuat, tabah n independent.. pecaya atau tak 90% dari majlis ni di usahakan oleh Arah sendiri..

beli + jahit langsir, die sponsor cat, beli + gubah hantaran..duit nak kenduri..

sume sendirian berhad!

aku salute sama lu lar sis…


Kau cun giler ari ni,

Zul bertuah sebab dpat bakal isteri macam kau,,,

hargailah apa yang ada.. semoga kekal selamanya… luv u my friend………

5 comments:

ejaa said...

haha ingat dieya tunang
terkejot den ajo

dieya said...

3 4 tahun lagik my turn la kuuttt.. huhu

idura said...

poyoz lebey gambo yang memula tuh... =P

dieya said...

biaq biaq..

mykupang ;) said...

"X bertuah sebab dpat bakal isteri macam kau pirana..."

X tu....dah ada nama yg sesuai nanti ganti yerr pirana ..hehehhe