06 October 2009

2 bas pergi beraya..

:::::::...berehat diperhentian tapah...:::::::


genap seminggu raya, aku terpaksa pulang ke seri iskandar..
actually esok bukan de kelas pon tapi sebab ader trip untu dak batch aku.. yang diwajibkan
makanya aku redha je la..
consider p beraya la tu kan... huhu


:::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 1st day :::::::::::::::::::::::::::::::::::::

tak p mane pon..
duk kat uitm shah alam je.. jumpe kawan2 yg study kat c2..
n dengar la taklimat n sedikit perkongsian ilmu dgn prof kat sane...
aku appreciate trip ni tapi agak bosan la...

tapi aku jumpe member lame aku.. wan..
lame seh tak jumpe..
thanx coz sudi datang eh..


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 2nd day :::::::::::::::::::::::::::::::::::::

g klcc pagi tu..
aku pon tak paham kenapa kene p klcc..
maleh nak banyak soal..
layan je... snap sane sini.. huhu


sebelom balik, g melawat institut integriti malaysia dulu..
best sih talk die..


peh tu balik...
ade sesi karaoke kat dalam bas ni..
e ehm.. aku dengan tak malunye menyumbangkan sepatah dua lagu... :-p

No comments: