31 December 2009

RuMuSaN 2009

aku berumur 21 tahun ketika berada dalam ruang lingkup waktu 2009 ini..
syukurlah aku masih bernafaz hingga ke hari ini
23 jan 2009
pembuka kisah hidup aku tahun ni dengan tamatnya sebuah ceritera cinta.. huhu
exclusive aku tayang pic nih.. ni la rupe my exboipren yang meranapkan hati aku dulu
tahun 2009 jugak menyaksikan aku menamatkan pembelajaran aku di UiTM Perak dalam Diploma Perakaunan dgn CGPA 4.00 (hehe tipu je)
tapi perjuangan aku kini diteruskan lg.. degree lak.......
sangat S.U.S.A.H!!

Actually cici dah tak ada dalam jagaan family aku. aku pun tak pasti samada dia masih hidup atau tak tapi yang pasti kehilangannya amat aku rasai... misyh u cici


n banyak la lagik alkisah.. bla bla bla...
PENGAJARAN UNTUK TAHUN 2009!!!
1. Pakwe takde takpe, janji kawan ade...
2. Hargailah "sesuatu" ketika ada
3. Biar kita yg dilukai, tp jgn melukai hati n perasaan org laen!
4. usaha tangga kejayaan.. tingkatkan pointer anda.. huhu
5. jangan cepat putus asa dalam menghadapi dugaan...
"TUHAN TAKKAN MENDUGA LEBIH DARI APA YG KITA MAMPU"

5 comments:

ZOOL@TOD said...

Semoga azam baru awak tercapai. Amin

dieya said...

amin...

Aienz said...

sabar la dieya....
ujian Allah~~
insya'allah ada hikmah~~~

miss ika said...

sweet! ko mmg pria pujangga..aku mmg suke bace ayat2 ko..sgt matang babe! mish u! xmo sedeh2 k? pt dh masuk tue..apelagi...hehehe

dieya said...

ain: aku mmg sangat bersabar.. ( ye ke?) huhu

ika: wei.. puji ke perli?? hehe
pt da masuk.. jimat2 ye cayang