15 March 2010

tekanan perasaan

bengang tahap gaban

ape2 bende pun... walaupun sekecil zarah
dari sikit2...
lau dipendam.. disimpan..
lame2 jd bukit!!

da nak meledak da kebengangan aku terhadap bas srimaju ni


tak tau lah nak salahkan siapa..
bukan sekali...
banyak kali..!!

ni la salah satu sebab aku maleh nak balik kg
mmgla dekat je pon umah still dalam area perak
tp lau sistem bas ni cam cibai...
berjam2 kene tunggu sape tak bengang!!

aku skip lunch tau..
sedap kakak aku masak
(bukan selalu aku dapat makan dme masak)

tp sbb bas aku da booking tiket kul 2.00pm
aku hirup bau je.....

malangnya nasib aku..
kul 3.30 baru dapat nek bas
tgh panas + lapar + penat + sunyi + sedey

dulu time bulan pose penah jadi gak.. smpai aku kene bukak pose dalam bas
pehtu ade lagi, byk kali da jd cam ni

camane depe organize pon aku tak paham

fikirkan la kepentingan org lain same...
sabar je la.....


3 comments:

Anonymous said...

semua tu dugaan.. mne la tau pasni hg pkai keta juara.msti hg tringt kengn2 cam ni

dieya said...

juara?? hehehhe
kenangan la sgt...

wan said...

sabau.. sabau.. huhuhuhu