23 April 2010

sorry my dear blog

~~saje enterprem~~~

salam sejahtera~~
ala.. dah lame giler aku tak mengarot dalam ni.. nape ye??

maybe sbb aku menghadapi kebizian teramat sangat
definasi bz aku nih :
( bz kuliah + asigment + jalan2 + karok + tgk wayang + deting + on9, fb, ym )
dan
bahana dari kebizian aku tu..
membuatkan aku kekok & blurr tatau nak mengarot pasal pe.
~~
~~
~~
banyak kali da aku bukak blog...
~~
menung..
~~
pk...
~~
ader mende nak citer tapi serba tak kena ayat yang aku bina.. huhu

bukan aku lupa daratan...
walaupun aku lebey banyak menghabiskan masa kat facebook n room ym dr blog
tp aku tak pernah lupakan kau wahai blog...

SEBAB

kat sini la tempat aku mencurah perasaan...
~~
letak pic..
~~
kenangan n kenangan...
~~
~~
tak mungkin kau aku lupakan... huhu


No comments: