27 June 2010

hope my real last love

fall in love again..
yes...
aku meninggalkan status single tu sebab im not single anymore :)

lepas clash dulu..da macam2 org aku kenal..macam2 org yang aku jumpe..
ada yg ikhlas, yg nak ambil kesempatan, yg tipu, yg gatal, nerd, desperate..
salah satu daripada semua tu.. aku temui "hahn" (bukan nama sebenar)



nama n gambarnya terpaksa aku rahsiakan sbb aku hormati pendirian die yg sangat low profile
even aku sendiri pun ada 1 je gambar die, tu pun dalam hp yang kene curik =(

tentang dia>> aku da suke die for sure aku akan cakap yang baik2 kan..
so bek tak payah nak citer :p


aku takde sebab khusus kenapa aku memilih dia...
aku bukan jenis yang kejar rupa, harta, pangkat, atau ape2...
aku mencari seseorang yang boleh jaga dan buat aku tenteram n 4sure yg boleh bimbing aku di masa2 akan datang...
dan harap dia lah org yang sebetulnya ;)

macam org lain aku mengharapkan agar hubungan ni berkekalan...
sbb aku syg bangat kat die.. sampaikan kengkadang bile aku fikirkan die.. smpai menitis airmata..

sbb aku rasa terharu n tak sangka yang aku berpeluang rasa jatuh cinta lagi :)

neway sory sbb jiwang>>> =P

3 comments:

Unknown said...

yes2..sy tau spe gerangan tuan punye diri yg di maksudkn..
wah...makin bahagia la kamu ek..
alhmdulillah...
moga berbahagia.....
srnk dgr berita gmbira ni....
p/s: kpd tuan punye diri yg dimksdkn...jg dieya elok2..:)

Anonymous said...

hg amik ayat dalam novel mana semua tuh.. kui5

idura said...
This comment has been removed by a blog administrator.