05 October 2010

raya yang berlalu~~



huhu lamenye tak update blog...
ari2 online tapi mase lagi banyak dihabiskan kat pesbuk :P

k k nak citer sal raya ritu..
aku start cuti raya ari isnin...
abes je kelas aku terus blah..
(thnx utk my cyg antarkan g medan gopeng)

smpai uma....
malam tu jugak aku potong kain baju kurung n baju melayu abah n abg ipar aku
aku ader 2 ari je nak siapkan 4 pasang baju
(2 baju kurung + 2 baju melayu)


tapi alhamdulillah ari rabu tu da siap..
n khamis sempat la aku tolong mak kemas uma, tukar langsir pe sume...


raya jumaat ...ujan...
tp still sempat raya umah jiran2.. makan macam2.. huhu

belah petang baru la aku jumpe
kengkawan sume..
credit diberikan pd member2 aku >>> ija, grah, arah n muni..
walaupun da 5 tahun lepas abes spm.. tp kitorg tak penah miss nak berjumpa time raya...
event ader yang da berkawen..
harap moment camni akan terus2an.. :)


lewat petang >> balik kg >> sungkai je pon...


begitulah raya aku pada tahun ni..
walaupun sibuk.. ingatan aku tak pernah mati walau sesaat untuk sidia.. cewah.. :P



No comments: