06 April 2011

:: yg diseru itu nama aku ::

hai~ my name is Dieya ~
pernah dengar?

selalu berkumandang kot.... hehehehe


hehhehe... nape ek? nama aku sering diseru2 dalam lagu~ :D
korang ader?? :P

tak cayer? meh tgk bawah ni..fokus ye

petikan lirik lagu:

...................................................................................................................

1. bagaikan bidadari - tomok

"Bagai sebuah cerita aku dan Dieya
Bermula hanya matanya yang mempersona
Dieya membuatkan hari-hariku
Bagai sempurna tiada celanya
Malam ku gelisah siang ku tertanya
Jika kau tak bersama"

...................................................................................................................

2. dipenjara janji - awie

"Hatiku digirisnya lagi
Kali ini lebih dalam dan pedih
Kerna aku sudah berjanji
Dieya cinta ku yang terakhir "

...................................................................................................................

3. tak bisa memilihmu - sixth sense

"Maaf ku tak bisa memilih dirimu
Karena kuterhanyut mencintai Dieya
Inilah salahku yang memberi ruang
Didalam hatiku tuk mencintainya…"

...................................................................................................................


banyak lagi sebenornye...
macam2 watak yg diberikan kat aku dalam cerita lagu2 tu...
kdg2 aku yg dipuja2..
aku yg dipuji2..
aku yg disyg2..

tp ader gak kengkadang aku ni yg jd org ketiga, aku curang...
~dalam lagu je la..

nape ek?? hebat sgt nama aku nih kot..
smpai jadi sumber inspirasi dalam penciptaan lagu2.. =P
hahahaha

(dah xd keje ni)

4 comments:

anys said...

gler ker ko nie??

muhammad zaaid (tuulang) said...

ni gile ke ape ni?

dieya said...

ape korang ni kate aku giler?? tak bek taoo hahahaha~

cik dil4 said...

sawan da mai ke =))