09 February 2012

NoVeL

Masuk 3 minggu da aku duk diulit novel..
Novel yang ade tak beh bace lagi, aku dah beli novel laen.. 
sampai nak muntah aku bace..
dulu duk mengeluh bace buku time final exam, ni mengeluh bace novel lak
sape suh?? ntah :P


YE..
aku memang suke bace novel + suke beli + buat koleksi
tapi
bukan semua novel ye ;)


insan cerewet seperti aku memang memilih
salaloonye bile ade 2 - 3 org member aku suggest kate novel tu best, baru aku beli =D
so dr suggestion tu aku kenal penulis die..
n pehtu aku just aim novel dr penulis yg sama je =)



di atas adalah contoh novel2 kegilaan sayer..
bukan cerita jiwang karat k.. 


yang ni plak (diatas) 
memang cerita alkisah peberet aku lah... (^_~)
da banyak kali kot aku promote citer ni dalam blog means memang da fanatik tahap gaban la tu :P

n tak lupe juge... novel....lame2 yang best 


***********************************************************************

tips membeli novel


tak payah nak percaya sangat lah...
dengan segala cop best seller n ranking yg disediakan.. 

novel tu best seller belom tentu novel tu best ok
novel tu top 20 ke top 10 ke top 5 ke... pon belom tentu die gempak
huh.. sebab aku dah tertipu.. puii :P (emo lak)


tapi sebab da terbeli kan, best tak best pon..
aku maki dalam ati je lah.. huhu


so moral of the story "don't judge a book by its cover"

*^_^*

banyak lagi novel nak bace ni.. cepat2 lah dapat keje...  amin.


No comments: