20 June 2008

BLACKROSE NITE

Akhirnya tarikh muktamad majlis makan malam fakulti perakaunan ditetapkan juga. Actually dinner ni dah lamer berlangsung Cuma aku jer yang tak berapa free luangkan mase nak display pic untuk malam tu.

Dengan bertemakan BlackRose nite, pada pendapat aku, ia sepatutnya dipersembahkan dengan pelbagai warna, bukan sekadar kaler merah dan hitam jer. Aku pun pelik apsal ader 2 3 orang kawan aku yang tak stuju dengan pilihan aku nak pakai baju nih. Malam tu memang kebanyakannya menggayakan baju merah hitam tapi ada juga yang serba hitam, n ader gak kaler lain tapi tak ramai la, boleh dikira


Bak kata koordinator fakulti perakaunan, En. Razak b Dahlan, BlackRose nite bermakna pelbagai warna rose lah. Tapi yer la kan, rose lebih dikenali dengan warna merah.. kan..


Dinner malam tu berlangsung dengan baik, walaupun ada lah cacat celanyer sikit. Tapi masih boleh di maafkan. Aku penat bergambar hari ni. Bayangkan dari awal aku sampai tengah hari tu.. orang lain sibuk buat kerja tapi aku dengan anis???? Heheheh kitorang tolong jugak sikit, tapi banyak possing tangkap gambar.



Well aku suka tema warna ni. Malam tu nampak meriah dengan limpahan warna-warna yang klasik dan romantic. Sedikit sebanyak aku berbangga kerana sempat menyumbang 0.8% dalam persediaan dinner ni. Next sem harap junior kitorang leh wat lagi gempak. Hihihi.. okiey.. ni gambar dengan kawan-kawan tercayang yang sempat dirakamkan. Aku display sket je la.. nak taruk banyak takot korang muak plak.




No comments: