23 June 2008

PErSeDiAaN FiNaL eXaM

-trip to teluk batik-


Final exam yang digeruni akhirnya tiba lagi. Kali ni subjek akaun 1st paper semput nafaz aku. Mengenangkan cabaran Puan Yuz. aku memang nak buktikan pada dia yang aku boleh.. aku balik kg mase study week pun 3 hari jer sebab nak focus study plak.
( sebenarnya aku dah ponteng 3 kelas b4 tu…heheh)

Akaun Part 4 atau subjek kod dier FAR250 memang susah giler. Betul2 mencabar kepala otak aku tapi nasib baik aku dianugerahkan minat dalam bidang ni , so tak derlah aku cepat give up Cuma aku malas skit. Biaselah tu kan… 2 hari lepas aku balik dari kg, konon nak study tapi takleh gak. Mood tak datang lagi.


Masa tetap berlalu tapi aku n d gang tak dapat feel nak mengadap buku, so kitorang wat keputusan untuk mencari ilham di tepian pantai.. dengan berkongsikan modal minyak, sewa kereta n makanan kudap2 kitorang pergi picnic kat teluk batik.. wahwah happy nyer, lagak gayer macam dah setle final exam padahal…..??










DEMAM EXAM


Okay.. jangn risau. Kami tak lupa untuk study. Mandi kat teluk batik ni sajer nak buang tension n nervous sebab final exam jer. Kitorang dah buat yang terbaik.. tapi ader 2 3 paper yang mamang susah. Dalam banyak2 aku paling frust dengan paper akaun la. Susah n ada 2 soalan aku salah buat. Menangis aku dibuatnyer.. so sad..

No comments: