23 June 2008

SEMESTER BREAK

- selamat pengantin baru-


Ramai plak kenalan aku yang melangsungkan perkahwinan yer. Ok aku ucapkan selamat pengantin baru pada 2 jiran aku, A’ol dan isterinya. N satu lagi pasangan pengantin, abg nuar. Tak lupa untuk sepupu aku, kak ilah n abg nazrul. Dan… my exboypren azrul b zawawi dengan pilihan hatinya…

Kak ilah n abg nazrul

Sekali lagi aku ucapkan selamat pengantin baru untuk kak ilah n abg nazrul. Majlis yang dilangsungkan kat kg belah abah kat padang changkat, bota pada 7 june 2008 yang lalu. Warna tema ungu lembut. Serius cantik. Ni kan kaler peberet aku. Dulu kakak aku kawen tema kaler coklat gold, peberet aku jugak. Tak adil.. nanti aku kawen nak amek tema kaler aper??? Heheh


Tahniah aku ucapkan pada kesetiaan sepupu aku pada suaminya. Setelah menjalin ikatan pertunangan selama hamper 5 tahun, akhirnya mereka selamat di ijabkabulkan juga. Alhamdulillah. Yer la mase bertunang tu lah dugaan paling hebat, orang bertunang kejap pun macam2 hal, ni pulak 5 tahun ye tak. Bak kater kakak aku, kalau kawen da dapat 2 3 orang anak dah.. hehehe tak aper la, laen orang laen cara. Aku nanti btunang nak 2 minggu jer.. boley??

Aturcara majlisnya unik sket. Start macam biasalah pkul 11 dah ada tetamu datang makan, tapi lepas zohor barulah sepupu aku ni g masjid, nikah. Ari pun dah ujan, kak ilah amek mase sejam lagi utk make up lain plak. Tadi tu make up utk nikah ala-ala neutral ni nak sanding nak vogue sket…

hmm tak taula nak komen, actually tak nak komen lelebey pon. maklomla aku pon tak kawen lagi, karang sesedap kritik majlis orang, majlis aku nanti entah macamaner kan..

No comments: