09 July 2008

wellcome back to UITM

Sedar tak sedar rupa2nya dah 2 bulan aku bercuti. Ehm aper yang aku wat cuti ni eh? Rase macam ta ader wat aper2 pun kan.. macam kebiasaannya aku n d gang g daftar awal2. saje je dah memang jadi hobi aku suke daftar awal. Nak kate rindu kat uitm takde la jugak..

Kali ni aku dapat satu bilik dengan senior part 6 koz id. Ni first time aku dapat roommate lain koz n lain part. Sebelom ni same je. Ok jom kiter imbas wajah ex roommate aku yang dolu2 nak tak? Ala.. cakap jer nak, jangan malu2.

Ayu my 1st roommate mase part 1. naik part 2 dapat bilik 3 org dengan iza n ika. Part 3 pun dgn depe lagi. Part 4 aku dapat nilik dgn kim plak…

So, pendek kater depe sume suke n sayang kat aku.. heheh aku tau..



Tapi untuk kali ni perasaan aku rase lain sikit. Rase kekok sangat aku duk dalam bilik. aku ni terus terang cakap memang orang yang pemalu. Tambah pulak budak bilik baru aku ni lain koz, so dah tentu cara study, cara semua2 nyer tak sama.. Die senior lak tu. Kang kalo die buli aku macamaner??

Tapi.. buat mase ni, baru 4 hari aku sebilik dgn die, alhamdulillah.. ok je orangnyer.. boleh tahan ramah, pandai, baik, n caantik… hehehe lupe plak nak kenalkan name die nur ain…… ingat nak panggil kak… tapi die x kasi.. so ok.


Next pasal kelas plak. Aku masih kekal dengan group last sem. Masuk ni dah 3 sem la aku join this group. Sebenarnya dulu aku asal dari group lain, tapi group tu dah dibubarkan atas sebab2 tertentu, so aku n d gang terpaksa menumpang di group len… n sampai sekarang alhamdulillah aku still xd tukar group lagi.

Jadual aku kali ni boley tahan penen kepala.. ni pon hasil rundingan yg diadakan bersama my class n lecturer.. aper pon aku hepi sebab ni 1st time aku tak ader kelas ari jumaat.. yea… memang best la kalo nak balik kg, ari khamis aku da bley blah.. hahaha


Jadual group part 5 G


8am – 10am

10am – 12pm

2pm – 4pm

4pm – 7pm

8pm – 9pm

monday

Taxation 1


Financial acc 5



tuesday

Financial mgt


Mgt acc

Business law

Business law

wednesday


Mgt acc




thursday

Taxation 1

Financial mgt

Financial acc 5














Aku agak bersemangat ke kelas awal2 ni.. maklumlah, aku kan dah tanam azam baru. Nak dapatkan 4.00 sem ni. Hehheh lecturer sem ni pun nampak gempak je. (tambah lagi lect law aku tu.. tegas macam lawyer. Takut aku, tp die mmg lawyer pun..

Hem.. aku happy sebenarnya tengok org2 yang berkerjaya macm glongan lect ni, secara tak langsung menjadikan aku lebih bersemangat untuk study tau. Aku pun nak berjaya macam diorang. Nak dihormati n capai impian n cita2.


N dengar citer sem ni ader banyak cuti.. wah.. I lap u lah uitm..
next month 16-24 August mid semester break,
27Sept – 5 Oct plak cuti raya,
ujung bln 10 ader cuti study week plk…

hah itu belum lagi campur cuti merdeka, cuti am, uih… best tu…

so, subjek da makin susah, cuti makin banyk, kelas makin skit.. so????? Study hard study smart oakay dieya..


NI MEMORIES AKU N EX-GROUP AKU.

Whatever happen I still love n miss u all. emmuuuaahhh

itu ajer la wat kali ni.. c u when I c u


No comments: