08 April 2009

Again n again

Huhuhu.. nak buek camno dah terbace entry kau en.Izz, so kenela buat gak…
Da 3 post pasal tag saje da ni.. huhuhuh…

Sila jawab soalan2 di bawah….

1. If your lover betrayed you, what will your reaction be?
- menangis… menangis n menangis… sedey tau dikhianati..

2. If you can have a dream to come true, what would it be?
-nak sambung belajar kat over d sea.. n jadi ‘somebody’
-nak ditemukan jodoh dengan lelaki idamanku… tp tatau sape.. huhu

3. Whose butt would you like to kick?
-sume ex aku yang hampeh!!!!!!!

4. What would you do with a billion dollars?
-beli asset.. umah, kete… terjamin mase depan huhuhu
-invest part of the money.. biaq jadi lagi banyak
-buat bisnes… kecik2 pon xpe, janji bg income tambahan kat aku
-donate.. biar berkat duit tu.. what u give u get back, jgn kedekot!
-shoping n holiday dengan family… bawak mak abah g haji ke..
-buat la pape bende yg pekdah… da banyak sgt duit aku pun penen…

5. Will you fall in love with your bestfriend?
-ehm.. pernah terjadi n lepas ni ni harap2 tak de lah terjadi lagi… sebabnya friendship is better than love… love will break but friendship is forever…

6. Which is more blessed, loving someone or being loved by someone?
-being loved by someone… sebab bila org tu betul syg kita, dia akan layan kita sebaiknya.. tapi kalau boleh biar lah love each other… baru masyuk.. I lap u, u lap me.

7. How long do you intend to wait for someone you really love?
-selagi masih ada ruang di hatiku.. selagi masih ada cinta…

8. If the person you secretly like is already attached, what would you do?
-lupakan je, jgn diganggu hubungan org. moga nanti aku jumpa org lain… (adoii frust sebenarnya)

9. What do you pray each day for your loved one?
-semoga berbahagia walau dimana dikau berada…

10. What takes you down the fastest?
-perkara yang bernama pengkhianatan dari insan yang aku harapkan… wa… sadis giler

11. How would you see yourself in ten years time?
-mase tu aku da kawen n da ada anak
-da ada master n ACCA
-da ade bisnes okay…
-tp aku tetap aku… nothing change inside.. insyallah..

12. What do you really want at the moment of responding to this tag?
-nak bagi pendapat yg ikhlas dari lubuk jantung, biar sesape yg baca mende ni, faham n kenali aku.. betulkan andai aku salah, sokong n support kalau aku betul…

13. What kind of person do you think the person who tagged you is?
-dia maybe org yang suke share pendapat, n tak sombong n yg penting suke nak tgk gaye jawapan yang terhasil dari org2 yg telah di tag olehnya… that’s why aku terkene tag ni.. huhuhu

14. Would you rather be single and rich or married but poor?
-aloo… tak mo la bg option cenggini.. tp kan kalo miskin yg tahap papa kedana better jgn kawen, dalam islam pun tak digalakkan.. nanti yang susah anak2… nak senang, yang kaya kawenla dengan org miskin… baru balance.. huhuhu

15. What’s the first thing you do when you wake up?
-tgk handphone aku!!.. tgk ade msg n miscall tak, dari sape agaknye?? Huhuhu maklomla, aku kalu tido tak igt dunia..

16. Would you give all in a relationship?
-no way!! Ada batasannya..

17. If you fall in love with two people simultaneously, who would you pick?
-yang lebih aku cintai… huhuhu

18. Would you forgive and forget no matter how horrible a thing the someone has done?
-forgive mungkin, tu pun kalu die pandai nak mintak maap!! but I will never forget.

19. Do you prefer being single or having a relationship?
-wat mase sekarang single la… kapel menyakitkan hati akuuuuu!!!!!!

20. Would you leave your family behind just to chase your dreams?
-tak de maknenya… family first.. family is everythin to me

tag kepade beliau2 di bawah,..
-sesape yang melawat n terbaca entry ini diblog aku n yang masih lom try wat lg! especially buat:

-kakyang
-momo

No comments: