10 July 2009

ALkiSaH…..

Welcome back to UiTM

Pada 4hb julai 2009, aku dan kawan2 telah pun selamat mendaftar sekali lagi di UiTM,

sebagai pelajar program sarjana muda plak..

Kali ni kami tak ditempatkan di kolej, so terpaksalah kami mencari penempatan sendiri...


Ni la alamat rumah sewa aku dan 5 org lagi kawan aku…

Aku da edit sket alamat tu utk tujuan keselamatan.. huhuhuhu















Isnin: Perjalanan yang panjang

Seawal 7 pagi2 kami ramai2 tunggu bas UiTM nak p kampus (even bapak aku ade provide motor, tapi saje nak testing power pengalaman g kampus naik bus ngan kengkawan)


Dipendekkan cerita @ kesimpulannya aku attend la kelaz2 yang berikut…

10.00 – 12.00: public sector accounting

2.00 – 4.00 : financial Accounting

5.00 – 7.00: kelaz bahasa ketiga (arab)

………………….


Bas UiTM ada sampai kul 6 je, next hanya akan ada pada pukul 8.00 malam

Kami dah penat dan kami dah bosan + rimas, Cukuplah dah sehari suntuk aku n d geng kat dalam kampus ni.. (tak kuase aku nak tgu smpai malam)…..

beramai2 lah kami mengorak langkah meninggalkan kampus UiTM ituh…


ni pic aku sempat snap.. diawal-diakhir perjalanan



























p/s: penat tau.. cedera sendi2 kaki ku ini..


Selasa: perjalanan yang mendinginkan

Kelas abes awal.. kul 3, da lepak kat umah.. lega

Gaji hana dah masuk, die ajak teman g ipoh???

Jom….. rempit 2 motor 4 org.


Sampai ipoh ujan lebat giler.. kami dah basah lenjun.. juz imagine.. walaupun da basah kuyup kami tetap wat muke selamba masok JJ

(sejuk die, sampai aku rase cam berada kat over sea)


Touch up balik ape yg patut.. huhuhu


Ader mega sale???? Bezz giler usher baju, kasut, beg murah2…

tapi no money no talk la kan????


Tak dapat beli pun kami cuci mata je dulu..

Dalam fitting room

(Kami ade projek)


Aku n anizz sangat berkenan dgn baju nih

Pinjam sat eh.. amek gambaq puas2


Pinjam sun glasses plak ek??

K la, dari baju basah lenjun tadi, now da kering pun.. so berangkat lah kami pulang ke rumah…

penat siot…..

so kesimpulannya ape??

Ntah?

Aku saje2 je upload citer ni, sebab ni aku rese cam wat keje giler, balek berjalan kaki smpai malam n window shopping dalam keadaan lenjun.. huhuhhu



2 comments:

Aienz said...

nnt kite jumpe ek kt uitm perak tu...
huhuhu

idura said...

hah... dah alang2 gi JJ n ader lak mega sales ngape tak dibelikan present Darwish!!! weeekkk!!!