16 September 2009

MAJLIS BERBUKA PUASA

14 SEPT 2009:

suatu jamuan berbuka puasa..


Huhu ramai giler..

yang best nye majlis ni tak ader perancangan awal..

time kelas pagi ni baru decide nak buka pose sesame..

then terus tipon restauran yang berkenaan…




Bertempat di :

Batu gajah


Ada 8 bijik kete konvoi beramai2 dari uitm ke batu gajah…

Best..

secara tak langsung merapatkan lagi hubungan sesame kami sume,

maklumlah before thiz, masing2 dari uitm cawangan yang lain2


so really take time lah nak mesra kan..

tapi tak sangka, kitorang dapat wat majlis cenggini..

berkat ramadhan lah katakan….


Tetamu jemputan:

seramai 36 orang pelajar kelas BACC 4B


Ada berapa hari je lagi nak raya..

so minggu ni mmg takde mood aku nak g kelas..

(sempat lagi aku ponteng 2 kelaz.. huhu)


hati aku mmg dah terbang melayang2 ke sisi mak n abah kat trolak…


berbalik kepada cerita majlis berbuka ni, aku really nak say thanx kat liza koz sudi menumpangkan aku n d geng menuju ke tempat kejadian…

thanx beb..


hope next time kita leh wat lagi ape2 event ramai2 ngan dak kelaz..




Sekian laporan dari:

dieya


No comments: