08 November 2009

seberat fikiranku...

dear diary...
(sejak biler lak blog ni aku jadikan diary??? )
kalu diary citer sensored2 pon tulis wo.... huhu


lame tak hupdate...
  • bukan takde story nak share...
  • bukan lah bz sgt.. (mmg bz pon, gua tgh final exam wo...)
tapi,
aku agak serabot...
nape ntah..
aku tgh memotivasikan diri utk delete "dia" permanently dr kotak memori aku
(dari dulu aku cakap cam ni kan???)

lagi beberapa hari aku akan menamatkan final exam utk sem ni..
otak aku memerlukan cuti dan rehat yang cukup utk berfungsi dengan normal kembali..

plan cuti sem???
cari duit poket lebey...
huhu..

aku cadang nak pakai broadband lor..
nanti senang sket nak hupdate blog nih..
buat tontonan kawan2 dan kakak ku.. kan kan..

1 comment:

idura said...

huyyoooo..
byk duwet???
pinjam bule?
nak beli enset baru...