09 December 2009

aweQ FELDA

6 dis 2009
mek oghe klate weh..
kerchik n norai dari melaka

thanks ya korang sudi datang perak jumpe aku n ija
da 3 kali korang datang, tapi aku tak pernah pun datang melaka n kelantan jumpe kowang
1 day maybe


...............................camane eh leh kenal dengan depe ni................................


dulu kitorang pernah belajar kat Pusat Latihan Trolak (PLT), yayasan felda
kat cni r kenal
laen kos tapi 1 dorm
dorm yang paling ngeri n buruk tapi yang paling meriah n penuh kasih sayang..

anak felda - dorm G, PLT 2006

mase kitorang study kat sini..
percaya atau tak, tiap2 ari kitorang diselubungi ketakutan taoo
tempat ni berpenunggu!!

tapi tu sume dah jadi kenangan....
susah senang dulu menjadikan hubungan kami rapat n tak mungkin dapat dilupakan...
luv u all

2 comments:

za8yusoff said...

haha.teringat zaman muda la tu.haha

dieya said...

eh.. sekrg pon muda lagi pe...