12 November 2010

~ DeTiK2 tErAkHiR

counting~~

rase macam baru je masuk sem...
kejap je da abes sem...
malam td dah bergotong royong kemaskan umah..
nak pulangkan balik umah ni pada Pak Cik Zubir..
terima kasih ye pakcik! huhu

next sem, aku tak berada di Seri Iskadar..
aku praktikal lak... nerbes nye aku..

hari ni anis, m.ngah, ifa n tikah da nak balik~~
tinggal aku nga hana jer..

sem last nanti insyallah akan brjumpa lagi~~
ehm.. tempoh setahun setengah bersama banyak kenangan yag tak dapat dilupakan
thanx lah untuk korang yang sabar degan mood swing aku..
kalo tak sabar pon ape nak dikate.. mengata aku lah tu =P

yang menyeronokkan~~
nak balik nanti nak makan sedap2..
request tom yam, masak lemak. asam pedas, sup, nasi lemak, tempe goreng, pucuk paku, rendang, bihun sup,.... bla bla bla.. sedap nye

kat sini tak merasa taooo... sebab tak mampu ~~ huhu

so ape aktiviti ari ni??
owh jom g ipoh jap.. ader plan untuk mengubah struktur diri sendiri ~~
esok chow..
jumpe my cyg dulu <3


luv~dieya

No comments: