28 February 2011

~ ErTi DaTiNg BaGiku ~


tensen ke praktikal???
taklah...

aku bernasib baik mendapat boss yang best...
staff pun ramah
even dorang majority cine tp aku tak rase terpinggir pon..
ni la semangat 1 malaysia ;)

::
::
::

stop pasal praktikal... actually nak citer pasai deting!
sebab baru lepas balik deting neh :D

:O wow :O baru peh clash da g deting ngan pakwe baru ke??
hehehe no lah!
deting ngan minah bwh ni >> anis @ esah :P


yes! kami je yg free diz weekend..
sab n tikah bz
so takpe la.. kami berdua pon ok je :D
janji jalan2 lepeh tensen~~

tensen dgn status single??
ehh tak lah..
we are happy to be single
..
kembali rase dimengorat~~ hahaha

aktiviti??

still karaoke.. tp kali ni sejam jek..
pehtu lepak big epal jap~~ sebab lapar... huhu

n then g tgk wayang~~ citer ni hah

ehm... best.. aku bagik rating 9/10 ok?
yang penting aku telah menitiskan airmata tengok citer neh~~ sedey taooo
citer die penuh suspen..
mempertengahkan erti sebuah pengorbanan untuk orang lain :|

huhu.. tgk la korang ;)
sayer tgk 3D tau :P

pehtu p kat building sebelah jj tu~~
chantek design die ;)
ape namenye ntah :P
kami try makan kat ayam penyet kat situ..
1st time try neh.. hehee

nasi putih RM1.2o x 2 org = RM 2.40
daging bakso RM5.50
ayam penyet RM7.30
Ikan keli RM6.50
air aku n anis RM8.5o

cube congak berapa... ??
RM30.20???

salah!!!

total sume nye adalah RM18.80!
hahhaha...
kalau tak cayer cube tekan kalkulator~~
memang tak dapat lah :P

aku n anis pon pelik.. ngape die leh kire camtu??? hehe

tp aku bagi 2/5 rating je utk ayam penyet neh..
tak minat ahh.. huhu..
pehni tamau p dah :P

abes makan kitorg lepak taman polo jap~~
tgk2 org... dah menjelang lewat petang baru gerak balik..
hehehhe

so macam tu lah kami menghabiskan duet dan masa..
Tak ader soping pon..
duet aku takmasok lagi :D

no more pakwe.. dating ngan member lagi banyak mende leh buat :)
i wish next time bley dating lagi ngan tikah, sab n anis..
:)

TQ

2 comments:

Anonymous said...

kes2 deting x ajak la nie :-W

Aku tomoyo said...

mmg best jdi single.no more crying oky.anwy gmbr blog kmo ni cute ler. =) btw npe anis kurus? soh dia mkn byk2!