12 November 2008

Aidilfitri… yang berlalu

Aku ni suke lambat up date.. dah nak masuk raya aji, baru nak story pasal raya puasa..


Aku agak penat raya kali ni, sampai demam aku bekerja tlg mak aku buat persiapan nak raya ni. Ehm… raya kali ni tak ade sape yang datang umah pun. Bukan macam zaman sekolah dulu, tak putus2 kawan2 datang. Sekarang dah lain. Kawan2 pun ntah kemana..

Tapi geng aku still available. Kitorang tak penah miss jumpa kalu balik kg.. ija, grah, muni n arah. Raya kali ni aku beraya dengan depe.

















Petang raya pertama tu macam biasa aku n family balik kg belah mak. Kat mane? Alahai dekat je, kat sungkai je. Lebey kurang 20 minit dari rumah aku. HehheheTak ramai sedara mara yang ada. Sekarang dah tak macam dulu. Tak rasa kemeriahan raya. Nak jumpa sepupu pun susah.

Raya kedua balik bota.. kg belah abah, dekat je dengan uitm. Tapi sepanjang aku blaja kat uitm tak penah aku datang sendiri umah opah ni.

Raya ketiga… duk umah je.

Raya ke empat pun duk umah je. Wat pesta makanan kat umah. Biase rr kakak aku ada kat umah, mintak je aper2, die leh masak tao.. hehheheh

Raya kelima aku dah bersiap2 nak balik uitm.. ala…. Bye……….

1 comment:

MAAZ said...

i found the crystal package most interesting one at
www.auracamera.com