12 December 2008

majlis pertunangannya..

My childhood friend

E eh… artis mane pulak tu ekk??? Hehehhe
Tak pe, kite zoom bagi dekat sket..




Owh.. bukan artis rr, she’s my childhood frenz, Wa.. norazwa.
Umah die sebelah umah aku je, dari kecik2 geng, main masak2, main pondok2, mandi sungai, kene buli n membuli pun sesame. Bile dah semakin meningkat remaja, kami kureng geng sangat, tapi still kawan cume masing2 ada style yang berbeza.


Bila da besar.. eceh.. besar ke? Die kot yg makin membesar.. aku maintain kecik cam dulu gak.. huhu. 7 hb 12 yg lepas iaitu bersamaan dengan 1 hari sebelom hari raya aidiladha die da selamat melangsungkan majlis pertunangan dia bersama pilihan hatinya, wan. Semoga kekal sehingga ke jinjang pelamin aku doakan.

Aku tumpang gembira lah tegok member aku yang sorang ni dah melangkah setapak dalam mencari haluan hidup dia. Kawan2 aku kat sekolah dulu memang ramai yang da tunang la, kawen la. Bagi aku dalam umur 20 tahun untuk ada commitment camtu masih awal lagi aku rasa, tapi ye la, ada nilai positifnye jugak. Elak maksiat ye tak? Well aku jauh lagi perjalanan (ye ke aku ni?)



Ni kawan2 yang aku sayang dari dulu lagi. Sebenarnya ada lagi wan, arah,ena,ina,muni, suma kawan2 aku sayang tapi kami ber3 ni lebih senang nak dilihat dimana2.. hehheh

Ok.. esok raya. Selamat hari raya aidiladha…

No comments: