10 January 2009

Best friend’s Weedding

nur sabarina
Alhamdulillah… ina dah kawen.. Muda lagi dah bergelar isteri orang. Ini pilihan dia, aku tetap doakan kebahagiaannya… setiap orang punya hala tuju dan matlamat hidup yang berbeza… jodoh ina tiba dulu mendahului kami yang lain… congratulation my frez… semoga kekal berbahagia ke akhir hayat…


Macam biasa, kitorang takkan lepaskan peluang dalam menghadiri majlis cenggini, tambah plak member seperjuangan di zaman skola dulu yg kawen kan..??? mesti mau enterframe.. huhuhu




Aku + ena + grah + arah + zan + za

Lagi satu, ni la peluang nak jumpa balik dengan kengkawan lame, abez skola sume bawa hal memasing kan.. sangat susah nak ada peluang jumpe cam kat pic atas ni…

Kenangan kem usahawan muda di teluk rubiah

Ina + arah + palah + aku + man

Seimbas kenangan di zaman skolah dulu… aku rapat dengan ina ni start mase form 4. Si Ina transfer student dari Sarawak mase form 3.. memula aku memang tak bekenan dengan dia, GEDIK!!! Hehehhe… bila masuk form 4, geng aku ramai pindah skolah teknik. Nak taknak terpaksa la aku kawan dengan die.. hehehheh

Sejujurnya aku suka dengan dia, ikhlas dia cantik, pandai n punya daya tarikan. Tu la orang kata tak kenal maka tak cinta.

Actually aku pun tak tahu nak menggambarkan macammana perasaan aku bila datang majlis dia ni, aku tumpang gembira tapi still something inside yang buat aku emo sket… maybe aku agak terkilan sebab bila dia dah kahwin, dia dah jadi milik orang lain, dah ada komitment besar untuk family dia… for sure hubungan kami takkan macam dulu..




No comments: