27 February 2009

..... aku di dunia baru.....

Aku di suatu tempat…

Pada satu petang yang sangat nyaman, aku yang banyak keje n kepala otak yang berselirat ni sempat lagi wat plan pergi melawat ‘jiran’….

Teka la aku kat mane.. ???



Sebenarnya ade logo kat blakang tu tapi aku da edit, tampal dengan words… aku sekarang berada di foyer library.. besar kan??





kalu tak dapat teka.. anggap je la aku di mana2.. hehehehe… aku kan da bg klu tadi???

Pic ni aku amek kat utp, university technology petronas. Kan jiran uitm perak..??

saje je datang sini ngan hana, my bestfriend.. hirup udara petang2.. jauh perjalanan luas permandangan.. serius cantik.. kagum aku sekejap..

tapi still uitm di hati ku..
bak kate org tua2..hujan emas di negeri org, hujan batu di negeri sendiri.. lebey baik di negeri sendiri… hehehhehe

uitm pon cantik.. nanti aku amek gamba kat uitm lak… final sem kan?? Aku akan pastikan amek gmbo di setiap sudut pelusuk uitm nanti… hehhehe

k.. tu je laporan terkini dari aku...

No comments: