18 March 2009

Semua sebab DINNER.. DINNER.. DINNER..

Demi mu.




Tarikh diner untuk bebudak diploma perakaunan dah ditetapkan pada 7hb March 2009 di tempat biasa, dewan SUK perak… Daripada aku part 1 sampai ke part 6, tak de la tempat laen majlis makan malam untuk koz aku.. da jadi tradisi kut..

Tema?? Anythings white..atau dalam bahasa lebey canggih, temanya magical white nite. Hehehe aku awal2 da aim baju nikah kakak aku.. konon nak amek berkat cepatla turn aku nikah plak (gatainye..).. tapi bila jodoh yang aku harapkan tu tak kesampaian, so aku teruz tawar hati nak mempergayakan baju tu.. n mood aku nak pi dinner pon da ilang, n aku dgn murah hatinya meminjamkan baju yang aku pinjam tu kat kawan aku, hana…


Tapi dah memang sejak azalinya aku ni macam lalang, tak kukuh pendirian!!! Bley tak last minit aku wat keputusan nak pergi dinner.. tapi tak de baju!!! N nasib baik

kebetulan hana pon nak pi ipoh, nak cari kasot n eksesori tambahan untuk malam ni.. so kitowang pon bergegas la ke ipoh.. target kene balik kul 2 koz kul 4.30 da kene berkumpul naek bazz dari uitm..


Macam happy je possing

Mmg mulanya nampak cam happy, relax je jalan2 kat jj, cari kasot la ape la.. lupe nak cari baju aku.. biler tgk jam da kul 1 baru menggelabah… dari ke jj, pi ipoh parade still tak jumpe costume yang sopan n comel yang sesuai untuk aku.. hahahha (padan muka)

Last destination nak cari kat GM, tapi nasib malang, lock tayar motor tu tak bley bukak… sampai bengkok kunci dibuatnya.. n mase tu dah pukul 2.00 pm… aku dah bayangkan dinner malam ni akan berlalu begitu je.. muka da macam muke seposen da…

Tapi atas usaha dan bantuan insan2 yang baik n prihatin dengan perasaan 2 aweq ni, so dgn susah payah akhirnya kami dapat jugak menghadiri majlis makan malam tu walaupun agak terlewat siket.. ala2 macam citer Cinderella kut.. hehhehe



Tadaaaa…. Heeehehee sampai tersandar kat dinding kami kepenatan.. firstly nak ucapkan terima kasih pada kakak aku (kakyang) yang mensponsor baju nikah die buat aku, tapi mahapla coz da kasi hana pakai.. however baju aku tu pon still kakak aku yang punya.. baju je eh, yang laen tajaan sendirian berhad…

Komen dan pandangan aku pada diner kali ni memang best.. mmg pandai junior aku ni handle dinner ni, sepanjang 6 sem aku kat uitm, ni la d best diner yang aku pernah hadiri… even kalu nak compare dgn mase bacth aku handle dulu pon, still this white nite is the best..

N timer kasih sgt2 pada zadal n specky yang sabar n prihatin n sebab diorangla aku n hana tak terlepas menghadiri malam yang indah ni…


Zadal + dieya + saiful

Yang mane satu aku nak pilih antara 2 ni eh???? hehehhehehe


Oooppp… zadal tu boy hana.. loving couple.. zadal betul2 baik n goodboy, bertuah hana dapat zadal..

N lastly timer kasih untuk student part 4 yang susah payah menjayakan diner ni, n untuk kawan2 aku yang sporting malam ni…

Kami ber3 bolot makanan kat table ni yang asalnya untuk 10 worang taooo.. hehehh


Ni kira summary untuk pic diner malam tu… ramai lg kawan2.. tapi next time next pic… next story.. next memories…


No comments: