07 January 2011

JAHaT

jahat tau budak tu...
camane ntah aku boleh kenal die...
nape la aku kenal die sekarang...
kalau tak dah lame aku tangkap! dan penjarakan die...

aku tak boleh lupa tiap ape yang die buat kat aku..
die buat aku macam orang giler!
tetiap hari aku pikir pasai die!
smpai kengkadang die buat aku menangis..

dan yang paling teruk...
die dah mencurik sesuatu yang dulunya hak milik aku..

die telah mencuri
fokus..!!
perasaan..!!
hati..!!
cinta aku.. !!

haha.. angau dah...
so nak dedicate lagu nih kat die ;)


Aku sudah serik bercinta
Kerna asyik berakhir dengan kecewa
Tapi sejak hadirnya dia
Semua sistem kawalan kini terdedah

Kepala kata jangan gelojoh (no)
Hati pula kata pergi (go baby go)
Benarkah cinta itu buta
Kerna tak nampak apa selain dia

Aku aku
Bagaikan sudah terkena mantera cinta
Dari manakah kau datang menyerang
Diriku diriku
Yang disangka kebal
Oh jahatnya kamu
Jahatnya kamu
Engkau engkau
Penyebab diriku terigau-igau
Kini ku terbayangkanmu hampir setiap waktu
Ku mahu ku mahu denganmu selalu
Oh jahatnya kamu
Jahatnya kamu

Apa agaknya sudah jadi
Pada ikrar untuk tak bercinta lagi
Walaupun belum bersedia
Tapi hatiku mendesak dan menggesa

Jahat budak jahat
Dah terkena
Terkena demam cinta
Jahat budak jahat
Dah terkena
Terkena demam cinta

Jahatnya kamu
Jahatnya kamu

:: p/s :: sayer syg kamoo.. ;) kamu sejahat maFiA! :P

5 comments:

zaaid (tuulang-lanzafame) said...

eee.
jahat arr bf akak. :D

WanNadia said...

aku tau spe budak jahat tu...hahahhaaa

idura said...

saya lagi tahu!!! mahukah anda semua tahu?????? ;p

dieya said...

deyyyy.. jgn macam2 yer!

idura said...

'dia' mmg JAHAT... kan?????